NAJBLIŻSZE SEMINARIA:

 

"Właściwości tlenku itru otrzymywanego na drodze syntezy spaleniowej"

 

05.04.18 Warszawa, Postępu 9

"Badania syntezy białych ceramicznych pigmentów nieorganicznych"

 

10.05.18 Warszawa, Postępu 9

"Karbonatyzacja ABK - metodyki badań i ich wpływ na właściwości materiału"


07.06.18 Warszawa, Postępu 9

 

MEDIA:

 

icimb centrala film

 

MONOGRAFIA:

 

okladka pigmenty ceramiczne min

 

Monografia Pigmenty ceramiczne – wytwarzanie i stosowanie, autorstwa prof. Cecylii Dziubak stanowi studium nad budową chemiczną, strukturą, właściwościami, metodą wytwarzania i zastosowaniem pigmentów ceramicznych.

 

tajemnicza mechanika kwantowa min

 

Tajemnicza mechanika kwantowa. Doświadczenia ukazujące kwantowe własności atomów i cząstek elementarnych – autorstwa dr. Pawła Pęczkowskiego.

 

PUBLIKACJE DO POBRANIA:

 

Popioły lotne nowej generacji do produkcji autoklawizowanego betonu komórkowego    Ceramic Glaze Recipes

 

Cervive

 

 

 

 

 

 

 

 

POLITYKA JAKOŚCI ICiMB

 

Dewizą działania Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych jest spełnienie wymagań i potrzeb środowiska naukowego i przemysłowego. Jednostki organizacyjne Instytutu, w zależności od profilu działalności, spełniają wymagania dotyczące systemów zarządzania, zgodnie z obowiązującymi w obszarze ich funkcjonowania normami:

  • PN-EN ISO 9001 dla Zakładów Doświadczalnych oraz Działów Wspomagających,
  • PN-EN ISO 9001 i PN-EN ISO 13485 dla Zakładu Biomateriałów,
  • PN-EN ISO/IEC 17025 dla Laboratoriów Badawczych,
  • PN-EN ISO/IEC 17065 dla Jednostek Certyfikujących.

Instytut jako Jednostka Notyfikowana i Jednostka Oceny Technicznej spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011.

 

Nasze cele strategiczne to:

  1. utrzymanie wiodącej roli w dostarczaniu profesjonalnych usług oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych naszym partnerom;
  2. prowadzenie działalności na poziomie umożliwiającym osiągnięcie wysokiej jakości świadczonych usług;
  3. osiąganie pełnego zaufania Klientów do jakości, obiektywności i profesjonalności wykonywanych działań;
  4. zapewnienie niezależności, bezstronności i poufności wykonywanych działań na wszystkich poziomach funkcjonowania Instytutu;
  5. ciągłe doskonalenie metod, narzędzi, skuteczności systemów zarządzania i kompetencji pracowników;
  6. kształtowanie w każdym pracowniku świadomości i odpowiedzialności za jakość wykonywanej pracy.

 

Cele strategiczne Instytut realizuje poprzez:

  • realizację zadań w sposób kompetentny, bezstronny, z zachowaniem poufności uzyskanych rezultatów, zgodnie z ustaleniami zawartymi w Księgach Jakości, procedurach oraz ogólnych zasadach etyki zawodowej;
  • wzbogacenie infrastruktury Instytutu o nowoczesne urządzenia pomiarowo-badawcze oraz wyposażenie pomocnicze, w celu rozszerzenia możliwości badawczych;
  • ciągłe monitorowanie potrzeb i oczekiwań Klientów;
  • rozszerzanie oferty objętej akredytacją w laboratoriach badawczych;
  • zatrudnienie personelu o wysokich kwalifikacjach oraz stałe podnoszenie kompetencji pracowników;
  • właściwe procesy komunikacyjne na wszystkich poziomach funkcjonowania Instytutu;
  • spełnienie wymagań ustawowych i przepisów prawnych;
  • współpracę z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami naukowo-badawczymi, organizacjami normalizacyjnymi i stowarzyszeniami.

 

Pracownicy Instytutu znają i stosują politykę oraz procedury zawarte w Księgach Jakości, a także związanych z nimi dokumentach.Dyrektor Instytutu deklaruje, że dołoży wszelkich starań, aby powyższa poli tyka była w pełni realizowana.Za realizację wszelkich celów oraz zapewnienie środków w poszczególny ch Oddziałach Instytutu odpowiedzialni są Dyrektorzy Oddziałów.Mierzalne cele operacyjne ustalane są podczas przeglądów zarządzania.

 

PDF ico Do pobrania:
Polityka Jakości ICiMB (600,97 kB)

 

 

POLITYKA  JAKOŚCI JEDNOSTEK CERTYFIKUJĄCYCH  ICiMB

 

Zakład Certyfikacji w Warszawie oraz Ośrodek Certyfikacji i Normalizacji w Krakowie prowadzą certyfikację wyrobów budowlanych według uregulowań przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 (CPR) i zharmonizowanych z nim specyfikacji technicznych oraz według normy PN-EN ISO/IEC 17065, uregulowań przepisów prawa krajowego, dokumentów normatywnych i programów certyfikacji.

 

Certyfikacja jest dostępna dla wszystkich wnioskodawców, których działalność mieści się w zakresie naszej notyfikacji oraz akredytacji. Nie są stawiane nieuzasadnione wymagania finansowe ani proceduralne. Dbając o zapewnienie rzetelnej, wiarygodnej i bezstronnej działalności certyfikacyjnej oraz mając na uwadze spełnienie oczekiwań swoich Klientów i innych stron zainteresowanych

 

Jednostka Certyfikująca stawia sobie następujące cele:

  • zapewnienie wysokiej jakości usług certyfikacyjnych prowadzonych w obszarze regulowanym europejskim objętym notyfikacją, w obszarze regulowanym krajowym objętym akredytacją oraz w obszarze dobrowolnym;
  • stałe rozszerzanie obszaru działania w zakresie certyfikacji wyrobów;
  • zwiększenie zaufania do krajowego systemu oceny zgodności;
  • doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania oraz prowadzonych działań.

 

Powyższe cele realizowane są poprzez:

  • podnoszenie poziomu i zakresu wykonywanych usług;
  • reagowanie na potrzeby rynku i Klientów;
  • zachowanie bezstronności w prowadzonych procesach certyfikacji;
  • stosowanie zasady równego traktowania Klientów;
  • reagowanie na skargi wszystkich stron zainteresowanych;
  • zapewnienie możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji pracowników;
  • doskonalenie procedur i metod zarządzania.

 

W celu budowania zaufania do prowadzonych działań certyfikacyjnych decyzje podejmowane są w sposób bezstronny, wyłącznie na podstawie obiektywnych dowodów. Identyfikujemy i analizujemy wszelkie zagrożenia wynikające z różnych powiązań Jednostki oraz skutecznie zarządzamy potencjalnymi konfliktami interesów. Funkcję mechanizmu chroniącego bezstronność sprawują Komitety posiadające uprawnienia do niezależnych działań w zakresie nadzoru nad zachowaniem bezstronnej działalności Jednostki Certyfikującej.

 

Powyższa polityka jest rozumiana i stosowana przez cały personel Jednostek Certyfikujących. Deklaruję zaangażowanie w realizację przyjętej polityki oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do funkcjonowania i doskonalenia systemu wdrożonego w Jednostkach Certyfikujących.

 

PDF ico Do pobrania:
Polityka Jakości Jednostek Certyfikujących ICiMB (600,97 kB)
 

praca

 

POLECAMY:

 

ceram forma

 

Farby

 

HIP

 

ISiC Q

 

logo sic min

 

PROJEKTY UNIJNE:

 

grundtvig

 

Leonardo

 

IEE

 

logo CRT PL min

 

Ceramic Glaze Recipes

 

 

 

logo cerare

Wszystkie prawa zastrzeżone ICiMB 2013