SKARGI I ODWOŁANIA


Skarga – formalne zgłoszenie zastrzeżenia pod kątem działalności Zakładu związanej z realizacją zlecenia.


Odwołanie – formalne zgłoszenie, wraz z uzasadnieniem, zastrzeżeń dotyczące decyzji podjętej w procesie certyfikacji lub nadzoru. Po upływie terminu zgłoszenia skargi/odwołania, decyzje lub inne działania stają się ostateczne.


Producent ma prawo do zgłoszenia skargi/odwołania w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania informacji o przedmiocie zgłoszenia. Skargi mogą być zgłaszane ustnie lub pisemnie, natomiast odwołania wyłącznie w formie pisemnej.


Rozpatrywanie skarg i odwołań prowadzone jest zgodnie z procedurą ogólną OSiMB w Krakowie
P – 1/OSiMB „Skargi i odwołania”. Treść procedury dostępna jest na życzenie klienta.


 

KONTAKT


Kierownik Zakładu
mgr inż. Piotr Zapolski

tel.:

kom:

e-mail:

12 683 79 15

795 599 379

p.zapolski@icimb.pl


Kierownik ds. Kontroli
mgr inż. Jacek Pabis

tel.:

e-mail:

12 683 79 71

j.pabis@icimb.pl



AC 008


Wszystkie prawa zastrzeżone ICiMB 2013
Informujemy, że w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie cookies, więcej informacji...